Пациенттерді қолдау және ішкі бақылау қызметі.

РМҚК «Балбұлақ» Республикалық балаларды оңалту орталығында Қазақстан Республикасының «Халық денсаулығы және денсаулық сақтау жүйесі» Кодексінің 58-бабына сәйкес Пациенттерді қолдау және ішкі бақылау қызметі құрылған және қазіргі кезде жұмыс істейді (бұдан әрі ПҚ және ІБҚ).

Қызметтің мақсаты — проблемалық мәселелерді анықтау және медициналық көмек көрсетудің сапасын одан әрі жақсарту.

 ПҚ және ІБҚ негізгі міндеттері болып табылады:

пациенттерге көрсетілетін медициналық көмектің тиісті сапасын және стандарттарға сәйкес көзделген көлемге жетуінің нысаналы көрсеткішін қанағаттандыру құқықтарын  қамтамасыз ету;

медициналық көмек көрсету технологияларын бағалау, денсаулық сақтау саласындағы белгіленген стандарттарға сәйкестігін (клиникалық аудит) және жағдайларды іріктеуге жататын міндетті бағалау;

медициналық көмектің сапасы мен тиімділігін  арттыруға ықпал ететін және жұмыс кезіндегі ақаулардың алдын алу мен жоюға бағытталған бағдарламалық іс-шаралар әзірлеу.

ОО ПҚ және ІБҚ қай кезде жүгіну керек ?

Егер пациенттер, олардың туыстары немесе заңды өкілдері:

медициналық көмек көрсету сапасына қанағаттанбаса;

медициналық персоналдар көрсетілетін медициналық көмектің тегін кепілдендірілген көлемінің шеңберінде, медициналық қызметтер үшін ақша қаражатын талап еткен фактісіне тап болған жағдайда;

медициналық көмек көрсету тәртібі және сапасының басқа да проблемалары туындаған жағдайда.

Медициналық көмек алудың сапасыздығына байланысты даулы жағдайлар туындаған кезде, пациент және оның туыстары немесе заңды өкілдері Орталықтың бірінші қабатында орналасқан жәшікке немесе www.balbulak.kz веб-сайтына жазбаша нысанда (шағым)  өтініштерін беруге құқылы.

Өтініш Орталық директоры М.Ж.Альтаевтың атына жіберілуі тиіс:, өтініш берушінің тегі, аты, әкесінің аты, тұрғылықты жері туралы мәлімет, байланыс телефонының нөмірі, электрондық почта(болған жағдайда) мекенжайы жазылуы керек және жауап өтініш берушіге жолданатын болады.

Шағым беру кезінде бөлімшенің аты, лауазымы, лауазымды тұлғаның аты-жөні, шағым, жүгіну себептері және талаптар көрсетіледі. Иесі бүркемеленген өтініш қарауға жатпайды. Мәселенің мәні баяндалмаған өтініш қаралмайды.

Сонымен қатар, Орталық әкімшілігі емделіп жатқан пациенттер, олардың туыстары немесе заңды өкілдерін жеке қабылдау кезінде жазбаша шағымдарымен бірге ауызша өтініштерін қарайды, сондай-ақ 8(727) 271-62-28. сенім телефоны бойынша да қаралады.

 Өтініштерін қарау:

Шағым ПҚ және ІБҚ өз құзыреті шегінде қаралады :

  • өтініш  объективті, жан-жақты және уақтылы қарау қамтамасыз етіледі;
  • бұзылған құқықтарды қалпына келтіруге бағытталған шаралар қабылданады;
  • өтінішті қарау нәтижелері және қабылданған шаралар туралы өтініш беруші хабардар етіледі;
  • өтініш  5 күнтізбелік күн ішінде қаралады.

Құрметті пациенттер, Сіздердің өтініштеріңіз, пікірлеріңіз және тілектеріңіз Орталықтың медициналық көмек көрсету сапасын жақсартуға көмектеседі,  сол үшін біз Сіздерге  ризашылығымызды білдіреміз!

Орталықта Пациенттерді қолдау қызметі жұмыс істейді.
Пациенттерді қолдау қызметінің жұмыс істеуіне жауапты психоневрология бөлімінің меңгерушісі

Варзина Татьяна Владимировна.

Пациенттерді қолдау сұрақтары бойынша Сенім телефондарына хабарласуға болады.

СЕНІМ ТЕЛЕФОНЫ

8(727) 271-62-28

ҚР ДСМ «Балбұлақ» Республикалық балаларды оңалту орталығы» РМҚК

психоневрологиялық бөлімінің меңгерушісі

Варзина Татьяна Владимировна.

Жұмыс күндері:
ДН – ЖМ – 08.30 – 17.00

a